Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

miercuri, 1 martie 2017

Cele mai frumoase voci! Muzica populara, romaneasca!

01. Maria Tanase - Dragi mi-s cantecele mele.mp3
02. Nicolae Furdui Iancu - Cantecul lui Horea.mp3
03. Maria Lataretu - Mai tii minte, mai draga Marie.mp3
04. Tiberiu Ceia - Frumoasa vecina noastra.mp3
05. Fratii Perteus - Asa beau oamenii buni.mp3
06. Sofia Vicoveanca - Canta cucu-n varf de nuc.mp3
07. Liviu Vasilica - Hai, hai cu trastioara.mp3
08. Laura Lavric - Cine stie jocul meu.mp3
09. Dragan Muntean - Doamne, atata mi-i de dor.mp3
10. Dumitru Farcas - Suita din Tara motilor.mp3
11. Floarea Calota - Cantecul florii de cicoare.mp3
12. Ion Dolanescu - Calatorule din drum.mp3
13. Gheorghe Turda - Dragu-mi-i la veselie.mp3
14. Ileana Sararoiu - O batrana intr-o gara.mp3
15. Benone Sinulescu - Radu mamii, Radule.mp3

DOWNLOAD: