Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

vineri, 3 martie 2017

FILOFTEIA LACATUSU

Filofteia Lacatusu - Am auzit o minciuna.mp3
Filofteia Lacatusu - Am plans neicuta de dor.mp3
Filofteia Lacatusu - Am primit de la neicuta vesti.mp3
Filofteia Lacatusu - Am umblat si-am intrebat.mp3
Filofteia Lacatusu - Asculta gorjanule.mp3
Filofteia Lacatusu - Auzii lumea din sat .mp3
Filofteia Lacatusu - Bate vantul pe-nserat.mp3
Filofteia Lacatusu - Bine-i cind e primavara.mp3
Filofteia Lacatusu - Dragoste, ce ai de gand.mp3
Filofteia Lacatusu - Gorjule, iubitul meu.mp3
Filofteia Lacatusu - Jiule, pe malul tau.mp3
Filofteia Lacatusu - Lumea ma intreaba.mp3
Filofteia Lacatusu - Lung e drumul Gorjului.mp3
Filofteia Lacatusu - Ma dusei pe langa Jii.mp3
Filofteia Lacatusu - Ma gandesc neica, la tine.mp3
Filofteia Lacatusu - Mai neicuta draga.mp3
Filofteia Lacatusu - Mai neicuta, nu uita.mp3
Filofteia Lacatusu - Mai Valcea, orasul meu.mp3
Filofteia Lacatusu - Marioara de la Gorj.mp3
Filofteia Lacatusu - Mi-a venit dor sa ma duc.mp3
Filofteia Lacatusu - Neica, plaiul tau gorjean.mp3
Filofteia Lacatusu - Neicuta, baiat frumos.mp3
Filofteia Lacatusu - Padure de brad frumos.mp3
Filofteia Lacatusu - Pe malul Oltetului.mp3
Filofteia Lacatusu - Si de-o fi cândva sa mor.mp3
Filofteia Lacatusu - Vino Gheorghe, vino iara.mp3
Vasile Ciobanu & Nina Predescu - Cantec pentru Filofteia Lacatusu.mp3

DOWNLOAD:

Un comentariu:

Bobo spunea...

Buna ziua! Link-urile de download nu mai sunt valabile, din pacate...
Si aveti atata muzica frumoasa! Poate reusiti si actualizati link-urile de download! Va multumim!