Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

miercuri, 1 martie 2017

CLAUDIA TOROP, Selectii

Claudia Torop - Bate vantul de la munte.mp3
Claudia Torop - Buna ziua, potcovare.mp3
Claudia Torop - Cine-l crede pe barbat .mp3
Claudia Torop - Cine-o sti s-o pricepe.mp3
Claudia Torop - Cine are doruri multe.mp3
Claudia Torop - Dac-as avea o putere.mp3
Claudia Torop - De-ar putea luna vorbi.mp3
Claudia Torop - De-as putea as cumpara.mp3
Claudia Torop - De ziua fetitei mele.mp3
Claudia Torop - Doamne cat imi e de drag.mp3
Claudia Torop - Doamne cate-am tras pe lume.mp3
Claudia Torop - Drag imi e neicuta cu mustata.mp3
Claudia Torop - Foaie verde margarit.mp3
Claudia Torop - Hai la joc.mp3
Claudia Torop - Hai pahar, pahar.mp3
Claudia Torop - I-am jurat inimii mele.mp3
Claudia Torop - Imi dau basmaluta jos.mp3
Claudia Torop - Inimioara pacatoasa.mp3
Claudia Torop - Iubitul si dragostea.mp3
Claudia Torop - Leagana-ma puisor.mp3
Claudia Torop - Ma vorbeste lumea toata .mp3
Claudia Torop - Mai barbate, barbatele.mp3
Claudia Torop - Mai vecine, nu fugi.mp3
Claudia Torop - Mi-a plecat neica-n armata.mp3
Claudia Torop - Mult ma-ntreaba sufletul.mp3
Claudia Torop - Multe nopti si zile .mp3
Claudia Torop - Multumesc parintilor.mp3
Claudia Torop - Neica spune-mi cum de poti.mp3
Claudia Torop - Neiculita om sucit.mp3
Claudia Torop - Neicuta de la Novaci.mp3
Claudia Torop - Neicuta, dragostea ta.mp3
Claudia Torop - O putere de-as avea.mp3
Claudia Torop - Omul daca-ar socoti.mp3
Claudia Torop - Spune neica ce-ti facui.mp3
Claudia Torop - Stelelor, surorilor....mp3
Claudia Torop - Sunt asa strain pe lume .mp3
Claudia Torop - Trecand aseara prin sat.mp3
Claudia Torop - Uite neica toamna vine .mp3
Claudia Torop - Zii nasule sa se duca.mp3


DOWNLOAD:

Niciun comentariu: