Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

vineri, 3 martie 2017

AUREL TAMAS, Selectii

AUREL TAMAS - A ciobanilor.mp3
AUREL TAMAS - Am lasat satucul drag.mp3
AUREL TAMAS - Am o mandra crasmarita.mp3
AUREL TAMAS - Am o patima si-un dor.mp3
AUREL TAMAS - Ana draga.mp3
AUREL TAMAS - Asara am fost in sat.MP3
AUREL TAMAS - Aschileaua-s numai doua.mp3
AUREL TAMAS - Aseara am fost la birt.mp3
AUREL TAMAS - Balada saracului.mp3
AUREL TAMAS - Banatana, banatana.mp3
AUREL TAMAS - Bata-te norocu' viata.mp3
AUREL TAMAS - Bate-ma Doamne cum vrei.mp3
AUREL TAMAS - Bate-ma Doamne sa mor.mp3
AUREL TAMAS - Bate doamne lumea rea.mp3
AUREL TAMAS - Bate murgu' din picior.mp3
AUREL TAMAS - Buna ziua oameni buni.mp3
AUREL TAMAS - Cand eram mai mic.mp3
AUREL TAMAS - Cantec pentru mama.mp3
AUREL TAMAS - Ce-o avea lumea cu mine.mp3
AUREL TAMAS - Cine bea-n Beches la bere.mp3
AUREL TAMAS - Codrule cu frunza lata.mp3
AUREL TAMAS - Cucule, pasare mandra.mp3
AUREL TAMAS - Cui ii mere-n lume bine.mp3
AUREL TAMAS - Da-le Doamne la dusmani.mp3
AUREL TAMAS - De-acasa cand am plecat.mp3
AUREL TAMAS - De-as avea mama si tata.mp3
AUREL TAMAS - De la deal rasare luna.mp3
AUREL TAMAS - De la Dej la Huedin.mp3
AUREL TAMAS - De m-as face padurar.MP3
AUREL TAMAS - De trei zile beau la bere.mp3
AUREL TAMAS - De tropote rasuna codrii.mp3
AUREL TAMAS - Din Ardeal pana-n Banat.mp3
AUREL TAMAS - Doamne rau fac oamenii.mp3
AUREL TAMAS - Doamne, mandru canta cucu.mp3
AUREL TAMAS - Drag mi-i jocul arza-l focul.mp3
AUREL TAMAS - Drag mi-i jocul romanesc.mp3
AUREL TAMAS - Du-te dorule cu bine.mp3
AUREL TAMAS - Duce-m-oi si noi veni.mp3
AUREL TAMAS - Intr-o gradina fermecatoare.mp3
AUREL TAMAS - Io-s chizesu jocului.MP3


DOWNLOAD:

Niciun comentariu: