Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

miercuri, 1 martie 2017

Ancuta ANGHEL, Selectii


Ancuta Anghel - Asta-i jocu lu' Petrica.mp3
Ancuta Anghel - Bade cand ti-i insura.mp3
Ancuta Anghel - Badea cand trece pe drum.mp3
Ancuta Anghel - Bate -l Doamne .mp3
Ancuta Anghel - Ca cetera nu-i nimica .mp3
Ancuta Anghel - Care-i om sa fie om.mp3
Ancuta Anghel - Cat am horinca-n camara.mp3
Ancuta Anghel - Cat ii stejarul de tare.mp3
Ancuta Anghel - Cate doruri ti-ai dori .mp3
Ancuta Anghel - Cate frunze is in nuc.mp3
Ancuta Anghel - Cine serbe la cazan.mp3
Ancuta Anghel - Dragu-mi cu lume multa.mp3
Ancuta Anghel - Dragu-mi sa merg la nunta.mp3
Ancuta Anghel - Dumnezeu mi-o dat glasu.mp3
Ancuta Anghel - La izvoru din poiana.mp3
Ancuta Anghel - La moara la Niculai.mp3
Ancuta Anghel - La multi ani, Vasile !.mp3
Ancuta Anghel - Mar crescut pe langa casa.mp3
Ancuta Anghel - Mie-acolo mi drag lucru.mp3
Ancuta Anghel - O data pe saptamana.mp3
Ancuta Anghel - Pa mine ma doare capu'.mp3
Ancuta Anghel - Pana-i verde frunza-n codru.mp3
Ancuta Anghel - Pleaca badea-a secera.mp3
Ancuta Anghel - Tra' cu arcu ceteras.mp3
Ancuta Anghel - Turai si tura.mp3
Ancuta Anghel - Zice Ion catre Petrea .mp3

DOWNLOAD:

Niciun comentariu: