Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

miercuri, 1 martie 2017

ANA HOSSU, Selectii

ANA HOSSU - Aseara ti-am luat basma.mp3
ANA HOSSU - Asta lume nu-i a mea.mp3
ANA HOSSU - Bade-al meu ii chiorean.mp3
ANA HOSSU - Canta-mi lautare.mp3
ANA HOSSU - Cantecul soferului.mp3
ANA HOSSU - Casuta noastra.mp3
ANA HOSSU - Cavaleri ai mesei rotunde.mp3
ANA HOSSU - Cine bea horinca-n sat.mp3
ANA HOSSU - Ciobanas cu 300 de oiI.mp3
ANA HOSSU - Coborai din deal, in vale.mp3
ANA HOSSU - Crasmarita, crasmareasa.mp3
ANA HOSSU - Cui nu-i place dragostea.mp3
ANA HOSSU - Da-le Doamne la dusmani.mp3
ANA HOSSU - Dar-ar naiba-n tine, dragoste.mp3
ANA HOSSU - De la Nistru pan' la Prut.mp3
ANA HOSSU - Decat nora-n casa voastra.mp3
ANA HOSSU - Doamne, beat am fost aseara.mp3
ANA HOSSU - Hai bade sa ne iubim.mp3
ANA HOSSU - In gradina lui Ion.mp3
ANA HOSSU - Ionel, Ionelule.mp3
ANA HOSSU - La o margine de drum.mp3
ANA HOSSU - Ma-nsurai, luai nevasta.mp3
ANA HOSSU - ma dusei sa trec la Olt.mp3
ANA HOSSU - Mai pretine, eu si tu.mp3
ANA HOSSU - Manios badea-i de-aseara.mp3
ANA HOSSU - Omule cu calul sur.mp3
ANA HOSSU - Pentru ochii badelui .mp3
ANA HOSSU - Puiculita mea, muiere.mp3
ANA HOSSU - Rabda inima si taci.mp3
ANA HOSSU - Sa-mi canti cobzar.mp3
ANA HOSSU - Saraca inima mea.mp3
ANA HOSSU - Sunt neagra si micuta.mp3
ANA HOSSU - Tineretea mi s-a dus cu anii.mp3
ANA HOSSU - Trec tiganii.mp3
ANA HOSSU - Zis-o mama ca m-a da.mp3

DOWNLOAD:

Niciun comentariu: