Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

miercuri, 1 martie 2017

Ansamblul Folcloric Doina Gorjului

01.Orchestra Marin Ghiocel - Sarba De La Carbunesti.mp3
02.Ileana Bacitea - Ce Se-Aude In Vale, In Lunca.mp3
03.Ileana Bacitea - Tinerea Plecai Din Sat.mp3
04.Ileana Bacitea - Greu E-N Viata Sa Iubesti.mp3
05.Orchestra Marin Ghiocel - Sarba De La Tg Jiu.mp3
06.Victor Tita - Drag Mi-E Sa Ma Plimb Prin Sat.mp3
07.Victor Tita - Si Din Jiu Si Din Gilort.mp3
08.Victor Tita - Mandruto Din Tg Jiu.mp3
09.Orchestra Marin Ghiocel - Sarba De La Pestisani.mp3
10.Orchestra Marin Ghiocel - Sarba De La Runcu.mp3
11.Vasilica Dinu - Pe Ulita De mi-E Drag.mp3
12.Vasilica Dinu - Hai La Hora-N Poienita.mp3
13.Vasilica Dinu - Neica Ochii Tai Imi Plac.mp3
14.Orchestra Marin Ghiocel - Sarba De La Ceauru.mp3
15.Natalia Gorjanu - Trece Timpul Ca Nebunul.mp3
16.Orchestra Marin Ghiocel - Hora De La Novaci.mp3
17.Maria Popescu - Eu Ti-Am Zis Luna, Ti-Am Zis.mp3
18.Orchestra Marin Ghiocel - Sarba Gorjeneasca.mp3

DOWNLOAD: