Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

miercuri, 30 noiembrie 2011

GEORGEL NUCA


Georgel Nuca - Am fost plecat in armata.mp3
Georgel Nuca - Am stat si m-am tot gandit.mp3
Georgel Nuca - Ce-ai in poala Marioara.mp3
Georgel Nuca - Cine-a lasat dor pe lume.mp3
Georgel Nuca - Doamne rau m-ai blestemat.mp3
Georgel Nuca - Flacaul tatii fecior.mp3
Georgel Nuca - Frunzulita salcioara.mp3
Georgel Nuca - Hai nasule langa noi.mp3
Georgel Nuca - Hai veniti la joc.mp3
Georgel Nuca - Ilinca.mp3
Georgel Nuca - Jianca.mp3
Georgel Nuca - Ma vait c-am imbatranit.wav
Georgel Nuca - Marie de ziua ta.wav
Georgel Nuca - Mi-a dat Dumnezeu, noroc.wav
Georgel Nuca - Spala mama hainele.wav
Georgel Nuca - Sub un patuiag de fan.wav

DOWNLOAD:

Niciun comentariu: