Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

duminică, 17 iulie 2011

CRISTINA UDREA


Cristina Udrea - A cazut frunza din vie.mp3
Cristina Udrea - Am fost ieri la hora-n sat.mp3
Cristina Udrea - Bea omule si petrece.mp3
Cristina Udrea - Cand iese luna din nor.mp3
Cristina Udrea - Crenguta cu varfu-n jos.mp3
Cristina Udrea - Draga mea fetita mea.mp3
Cristina Udrea - In casuta dintre vii.mp3
Cristina Udrea - Iubesc Doamne-un puisor.mp3
Cristina Udrea - La multi ani, neicut-al meu.mp3
Cristina Udrea - Mi-e drag sa ma intorc in sat.mp3
Cristina Udrea - Nasule esti mandru tare.mp3
Cristina Udrea - Neica m-asteapta-n gradina.mp3
Cristina Udrea - Neicuta cu suflet rau.mp3
Cristina Udrea - Neicuta de peste Olt.mp3
Cristina Udrea - Neicuta din departare.mp3
Cristina Udrea - Rabda omul cat traieste.mp3
Cristina Udrea - Vino, neica vino iara.mp3
Cristina Udrea si Marcu Nicolici - A sosit iar primavara.mp3
Cristina Udrea si Marcu Nicolici - Daca vrei sa ai barbat.wav
Cristina Udrea si Marcu Nicolici - Dulce-i gura pe furat.mp3
Cristina Udrea si Marcu Nicolici - Mai mandruta ce sa fie.wav
Cristina Udrea si Marcu Nicolici - Mi se pare nu stiu unde.mp3
Cristina Udrea si Marcu Nicolici - Neica m-am certat cu luna.wav

DOWNLOAD: