Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

duminică, 10 iulie 2011

CORNELIA CATANGA


CORNELIA CATANGA - Alex.mp3
CORNELIA CATANGA - Am crezut prea mult in tine.mp3
CORNELIA CATANGA - Am dat zvon in mahala.mp3
CORNELIA CATANGA - Am facut bune si rele.mp3
CORNELIA CATANGA - Am si eu o domnisoara.mp3
CORNELIA CATANGA - Am un foc pe inimioara.mp3
CORNELIA CATANGA - Amandoi suntem de-o seama.mp3
CORNELIA CATANGA - As da zile de la mine.mp3
CORNELIA CATANGA - As pleca cu tine-n lume.mp3
CORNELIA CATANGA - Ba, ba, ba, surata, ba.mp3
CORNELIA CATANGA - Ca tu esti dragostea mea.Mp3
CORNELIA CATANGA - Cand se-apropie seara.Mp3
CORNELIA CATANGA - Cantec de ascultare si Sarba de la Buzau.mp3
CORNELIA CATANGA - Ce frumoasa-i seara asta.mp3
CORNELIA CATANGA - Ce frumoasa este viata.mp3
CORNELIA CATANGA - Ce soarta are barbatul.mp3
CORNELIA CATANGA - Ciririp, cirip, cirip.mp3
CORNELIA CATANGA - Da mama cu biciu-n mine.mp3
CORNELIA CATANGA - De ce mai neicuta.mp3
CORNELIA CATANGA - De esti suparata.wav
CORNELIA CATANGA - De necaz si dor.wav

DOWNLOAD: