Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

miercuri, 1 martie 2017

ALINA PINCA


ALINA PINCA - Asta-i joc de pe Tarnava.mp3
ALINA PINCA - Asta-i jocu` din Orlat.mp3
ALINA PINCA - Bade cararile mele.mp3
ALINA PINCA - Badita, cat ne-am iubit .mp3
ALINA PINCA - Bate vantu` vinerea .mp3
ALINA PINCA - Cate doruri ai dori.mp3
ALINA PINCA - Ce-ti pasa tie Tarnava.mp3
ALINA PINCA - De as mai fi in Crint odata.mp3
ALINA PINCA - De la Alba la Sibiu.mp3
ALINA PINCA - De la Blaj pan` la Cergau.mp3
ALINA PINCA - Doamne, cat de bine-ar fi.mp3
ALINA PINCA - Doamne, ce-am pacatuit.mp3
ALINA PINCA - Dragu-mi caru'cu fan.mp3
ALINA PINCA - Fetele de pe la noi.mp3
ALINA PINCA - Fetele pana fetesc .mp3
ALINA PINCA - Frumos ii de povestit.mp3
ALINA PINCA - Greu-i ciobanas la oi .mp3
ALINA PINCA - Ieri am fost la noi in sat.mp3
ALINA PINCA - In luna lui Ciresar.mp3
ALINA PINCA - La crama de la Jidvei  .mp3
ALINA PINCA - Lume, zau ce ti-am facut.mp3
ALINA PINCA - Mai badita de la oi.mp3
ALINA PINCA - Mai Ioane gura dulce.mp3
ALINA PINCA - Nacajit ca mine nu-i.mp3
ALINA PINCA - Nu da Doamne, grea osanda.mp3
ALINA PINCA - Om frumos ca badea nu-i.mp3
ALINA PINCA - Pe drumul Cergaului .mp3
ALINA PINCA - Prin bradui cu frunza verde  .mp3
ALINA PINCA - Tata draga azi iti cant.mp3
ALINA PINCA - Tinerete, haine scumpe .mp3
ALINA PINCA - Traiasca primaru` nost`.mp3
ALINA PINCA - Vai saracii poienarii.mp3
ALINA PINCA - Viata, viata, fir de ata .mp3
ALINA PINCA - Vin ciobanii muntelui.mp3

DOWNLOAD:


Niciun comentariu: