Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

miercuri, 23 martie 2011

IULIANA TUDOR

IULIANA TUDOR - Aseara, si alalta-seara.mp3
IULIANA TUDOR - Ce le-am spus ochilor mei.mp3
IULIANA TUDOR - Dorul in tara straina.mp3
IULIANA TUDOR - Drumu-n codru-am apucat.mp3
IULIANA TUDOR - Eu sunt fata de la munte.mp3
IULIANA TUDOR - La fantanita din plai.mp3
IULIANA TUDOR - Mai am doua doruri grele .mp3
IULIANA TUDOR - Maica, multe-aveam sa-ti spun.mp3
IULIANA TUDOR - Mama, cate fete ai.mp3
IULIANA TUDOR - Mama, inima ma doare.mp3
IULIANA TUDOR - Mandro, cand o fi sa mor.mp3
IULIANA TUDOR - Mandru esti Gheorghita draga.mp3
IULIANA TUDOR - Neic-al meu, ce sa ma fac .mp3
IULIANA TUDOR - Primavara a venit.mp3
IULIANA TUDOR - Spune neica ce-ai mancat. .mp3
IULIANA TUDOR - Suparat esti mai Ionele.wav
IULIANA TUDOR - Sus in varful dealului.wav
IULIANA TUDOR - Trece un voinic calare.wav
IULIANA TUDOR - Vai de mama cu baietii!.wav
IULIANA TUDOR.jpg

DOWNLOAD aici: