Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

joi, 10 martie 2011

ILIE ROSU (2)

ILIE ROSU - Cucule de ce n-ai casa.mp3
ILIE ROSU - Cum sa mai fac eu avere.mp3
ILIE ROSU - Cum se duc zilele mele.mp3
ILIE ROSU - Da-le Doamne, la mandrele mele .mp3
ILIE ROSU - Da-mi Doamne, o suta imprumut.mp3
ILIE ROSU - Daca nu-i mandruta, geaba.mp3
ILIE ROSU - De-ar fi lumea, cum sunt eu.mp3
ILIE ROSU - De cand s-au copt prunele.mp3
ILIE ROSU - De ce Doamne nu mi-ai spus.mp3
ILIE ROSU - De ce tata dai in mama.mp3
ILIE ROSU - De la zaibar oltenesc.mp3
ILIE ROSU - De trei zile beau la rand.mp3
ILIE ROSU - Din dragostea noastra.mp3
ILIE ROSU - Doamne, eu cand m-am nascut.mp3
ILIE ROSU - Dor de mandra, cand m-apuca.mp3
ILIE ROSU - Draga mi-e crasma-n padure.mp3
ILIE ROSU - Eu nu vreau sa mor.mp3
ILIE ROSU - Fai cumatra si tu cuscra.mp3
ILIE ROSU - Fetele lui tata.mp3
ILIE ROSU - Florile de pe campie.mp3
ILIE ROSU - Focul dragostei de-o vara.mp3
ILIE ROSU - Hai noroc, noroc.mp3
ILIE ROSU - Hai omule sa petrecem.mp3
ILIE ROSU - Ia cumetre cana,ia si bea.mp3
ILIE ROSU - Imi vine muierea beata.mp3
ILIE ROSU - In padurea de la Pancu.mp3

DOWNLOAD aici: