Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

luni, 6 decembrie 2010

Elena Roizen - Drag mi-a fost omul frumos

01. Elena Roizen - Drag mi-a fost omul frumos.mp3
02. Elena Roizen - Eu sunt fata de la mare.mp3
03. Elena Roizen - De straina ce-s mai frate.mp3
04. Elena Roizen - Bate Doamne doi parinti.mp3
05. Elena Roizen - Cand s-a-mpartit norocul.mp3
06. Elena Roizen - De cand puiul mi s-a dus.mp3
07. Elena Roizen - Hai si joaca basmaluta.mp3
08. Elena Roizen - Mai badita Constantine.mp3
09. Elena Roizen - De cand ma tot uit pe vale.mp3
10. Elena Roizen - Am auzit din vecini.mp3
11. Elena Roizen - Bine ati venit la nunta.mp3
12. Elena Roizen - Surioara, surioara.mp3
13. Elena Roizen - Hai noroc si la multi ani!.mp3
14. Elena Roizen - Peste drum de casa noastra.mp3
15. Elena Roizen - Toamna, toamna calatoare.mp3
16. Elena Roizen - Cine are noroc, are.mp3
17. Elena Roizen - Liliac alb inflorit.mp3
18. Elena Roizen - Dorul dorului.mp3
19. Elena Roizen - Si-am facut de-o cararuse.mp3
20. Elena Roizen - Badita din Almarau.mp3
21. Elena Roizen - Mult ii doru-n lume mare.mp3
22. Elena Roizen - Cand eram eu tinerica.mp3
23. Elena Roizen - Demult am plecat de acasa.mp3
24.Elena Roizen - Asta iarna era bine .mp3
25.Elena Roizen - Bade luna asta vara.mp3
26.Elena Roizen - Foaie verde stuf de balta .mp3

Download aici: