Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

joi, 9 decembrie 2010

MELODII NEMURITOARE!

ALEXANDRU JULA - Cand liliacul va inflori
ALEXANDRU JULA - Sotia prietenului meu
BIANCA IONESCU-BALLO - Mai spune-mi ca nu m-ai uitat
BIANCA IONESCU-BALLO - Adevarata mea dragoste
BIANCA IONESCU-BALLO - Intra luna pe fereastra
CLEOPATRA MELIDONEANU - Hai acasa, puisor
CONSTANTIN DRAGHICI - A cãzut o frunzã-n calea ta
CONSTANTIN DRAGHICI - N-am crezut in iubire
CONSTANTIN FLORESCU - Doi ochi albastri
CONSTANTIN FLORESCU - Sa nu te superi daca plang
DANIELA VLADESCU - Cel mai frumos tango, din lume
DANIELA VLADESCU - O strangere de mana
DOINA BADEA - Cand eram copii, odata
DOINA BADEA - De unde stii, vioara, tu
DOINA BADEA - Deschide. deschide. fereastra
EUGEN DOGA - Aleea cu mesteceni
GICA PETRESCU - Sa nu-ti bati joc, de viata ta
HENRI MALINEANU - Ce cauti tu, in viata mea
ILEANA SARAROIU - Vrei sa ne-ntalnim, sambata seara
ILIE MICOLOV & CORINA CHIRIAC - Romanta pt o iubire veche
JEAN PAUNESCU - O fata mai gasesti, dar un prieten, ba
JEAN PAUNESCU - Un tango de adio
LUIGI IONESCU - Cum am ajuns sa te iubesc
LUIGI IONESCU - Nu te uita in urma ta
LUIGI IONESCU - Stanca lovita de valuri
MARINA VOICA - Sa nu ne despartim
MIA BRAIA - De ce nu vii cind castanii infloresc
MIRABELA DAUER - Tangoul de demult
NICOLAE NITESCU - Pe cine-as fi iubit
POMPILIA STOIAN - Prieten drag
STEFAN BANICA - Cum am ajuns sa te iubesc
STEFAN BANICA - Of, inimioara!
VIOREL BALTAG - Te rog ai rabdare cu mine

DOWNLOAD aici:

Niciun comentariu: