Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

duminică, 12 decembrie 2010

ILEANA LACEANU, MUZICA DE PETRECERE


Ileana Laceanu - Am un nas petrecaret
Ileana Laceanu - Asta-i trai, asta-i viata
Ileana Laceanu - Astazi mama-i ziua ta
Ileana Laceanu - Azi cu toti noi sarbatorim
Ileana Laceanu - Bacita-s cu cojocel
Ileana Laceanu - Badea numai cisme are
Ileana Laceanu - Badea tunde oile
Ileana Laceanu - Bea omule si petrece
Ileana Laceanu - Cantecul primarului
Ileana Laceanu - Carciumioaro soro
Ileana Laceanu - Cat e omul pe Pamant
Ileana Laceanu - Ce m-am gandit eu aseara
Ileana Laceanu - Cetinita, cetioara
Ileana Laceanu - Cine-i om, viata-si traieste
Ileana Laceanu - Ciobanas cu turma-n munte
Ileana Laceanu - Cobor oile, cobor
Ileana Laceanu - Doamne, beat am fost aseara
Ileana Laceanu - Doamne, sa ma iei pe mine
Ileana Laceanu - Joaca nasu'multe fete
Ileana Laceanu - La carciumioara-n sat
Ileana Laceanu - La Novaci, in zi de mai
Ileana Laceanu - Mai badita de la miei
Ileana Laceanu - Mai barbate, ce aflai
Ileana Laceanu - Mai mandruta de la munte
Ileana Laceanu - M-am nascut la munte sus
Ileana Laceanu - Multi ma dusmanesc pe mine
Ileana Laceanu - Sa traiasca socru meu
Ileana Laceanu - Soacra poama acra
Ileana Laceanu - Suiera la munte vantul
Ileana Laceanu - Tata, anii ti-au trecut
Ileana Laceanu - Toate mandrele din sat
Ileana Laceanu - Toti banii i-am cheltuit
Ileana Laceanu - Trece viata se duc anii

DOWNLOAD aici:

Niciun comentariu: